Om easyLOADER og værdien for vores kunder
Formålet med easyLOADER er at skabe vækst gennem digitalisering af arbejdsprocesserne i grusgrave.
Vores kunder bruger easyLOADER, fordi det tilfører deres forretning en merværdi, der er til at tage og føle på. Systemet letter det daglige arbejde med administration på kontoret og i grusgraven og nøgleordet er: Besparelser.
Systemet sparer grusgravene for en masse tid, fejl og spild, og dét skaber konkrete resultater på bundlinjen. Derudover interesserer vi os for vores kunders forretning – og deres succes. Og det kan de mærke. Derfor er de kunder hos os.
Specialudviklet i tæt samarbejde med grusgrav-branchen
easyLOADER-systemet ejes og drives af DeViking ApS. Ledelsen består af administrerende direktør Thomas Kjær og teknisk direktør Henrik Hvilshøj. I DeViking ApS udvikler vi IT-systemer bl.a. til transportbranchen, og efter mange års tæt samarbejde med kunder i den branche viste det sig oplagt at udvikle et system til grusgrave.
easyLOADER er blevet til på baggrund af vores store erfaring, sparring med kunder fra grusgravsbranchen og et behov i markedet for et system, der er specialudviklet til netop grusgrave. Der er præcis de funktioner, der er brug for, og det er nemt og hurtigt at bruge.