Fra grus til faktura

easyLOADER er et brugervenligt it-system, som er specialudviklet til at opfylde grusgrav-virksomheders behov for nem og hurtig håndtering af administrative processer som vejesedler, kunder, sagsnr., varer og print. Det sparer tid både i grusgraven og på kontoret, ligesom det minimerer fejl og spild. 

 

Læs om easyLOADER her

Kom i gang med det samme

Det tager kun få dage at implementere easyLOADER og uddanne jer i, hvordan I bruger systemet. Der er kort fra tanke til handling – kontakt os og kom i gang med at tjene flere penge i din forretning. Så tager vi en uforpligtende snak om it-systemet og hvad vi kan gøre for jer.

 

Kontakt os her

 

Opnå vækst gennem digitalisering af arbejdsprocesser

easyLOADER optimerer arbejdsprocesserne i jeres grusgrav-virksomhed, så I tjener flere penge. IT-systemet består af et hovedsystem og en app, som bliver installeret på en tablet eller mobiltlf. i hver gummiged eller gravemaskine.

 

 

easyLOADER hovedsystem

 

 

easyLOADER App vist på tablet

 

 



Please enter the email address associated with your User account. Your username will be emailed to the email address on file.