Totalløsning til grusgrav – IT-system der øger indtjeningen



 

easyLOADER er et brugervenligt IT-system, som er specialudviklet til at opfylde grusgrav-virksomheders behov for nem og hurtig håndtering af administrative processer som vejning, kunder, sag og vare.

Idéen er at gøre de administrative arbejdsprocesser så hurtige, smidige og fejlfri som muligt ved at digitalisere det hele. Det er altså slut med gule sedler, rod og kragetæer – og slut med spild af tid og penge. Til gengæld får du en mere effektiv forretning med vækstpotentiale og bedre resultat på bundlinjen.

Skræddersyet til arbejdsprocesserne

easyLOADER består af to dele: Et hovedsystem og en mobil-app. Det er typisk en administrativ medarbejder på kontoret eller driftschefen, der bruger hovedsystemet til at udfylde stamdata om kunder, oprette varer etc. I maskinerne i grusgraven installerer vi printer og mobil-app på enten telefon eller tablet. Maskinførerne taster de daglige opgaver ind på appen og printer vejesedler til kunden, når opgaven er udført.

Når dagens opgaver er afsluttede, ligger hele fakturagrundlaget klart i hovedsystemet, som kan integreres til din virksomheds økonomisystem. Du og dine medarbejdere kan altid få fat på de oplysninger, I har brug for, da vigtige data som kundeoplysninger, sagsnumre, ordrer, varer og vejninger bliver gemt i systemet. Nemmere bliver det ikke.

Funktioner i hovedsystem og i mobil-app

easyLOADER indeholder alle de funktioner, I har brug for i grusgraven og på kontoret:

 
Funktioner i hovedsystem:
 

 

  • Indtastning af grusgrav-data
  • Indtastning af kundedata
  • Oprettelse og indtastning af sagsnumre
  • Oversigt over vejninger
  • Digitale kopier af vejesedler
  • Statistik over varer og ordrer
  • Arkiv med vejesedler etc.

 

 
Funktioner i mobil-app:

 

  • Automatisk udfyldelse af grusgrav-data
  • Automatisk udfyldelse af kundedata
  • Automatisk udfyldelse af sagsnummer
  • Indtastning af information på vejesedler
  • Print af vejesedler til kunden direkte fra gravmaskine.

 

Nem og hurtig implementering

Det er nemt og hurtigt at få easyLOADER implementeret i din virksomhed. Det kræver blot et par dages arbejde at få oprettet data i hovedsystemet, at få installeret tablets eller mobiltelefoner og printere i maskinerne i grusgraven og at vise dine medarbejdere hvordan de bruger systemet. Vi er med hele vejen, så vi sikrer, at I kommer godt i gang med systemet.

Tryghed nu og i fremtiden

Udover at easyLOADER letter vores kunders daglige arbejde og skaber konkrete resultater i form af besparelse af tid, fejl og spild, er der andre fordele for jer:

  • Direkte daglig support.
  • Sikker hosting af data i vores eget server- og hostingcenter.
  • Fremtidssikring af systemet ved løbende opdatering.
  • Mulighed for udvikling af nye funktioner i systemet.

Kom i gang med det samme

Lyder det som noget, din grusgrav kunne bruge, så bestil en demo eller få os til at komme forbi og fortælle mere om systemet. Ring til os på tlf. 61 27 01 07.

 

 

 

easyLOADER hovedsystem vist på desktop, tablet og mobil.

 

easyLOADER App vist på tablet med Epson printer.